بهترین غذا ها

دستور پخت “حلیم بادمجان” غذای مخصوص اصفهانی

“حلیم بادمجان” هنگام سرو باید کش بیاید و یکی از نشانه های خوب پخته شدن این غذا کش آمدن آن است که در نتیجه ی استفاده از گوشت گردن می باشد.  

 

مواد لازم حلیم بادمجان

 

با طریقه شستن سفره آشنا شوید

صبحانه، ناهار، شام. بیشتر ما روزی ۳ وعده غذا می‌خوریم و در هر وعده به ارزش غذایی که می‌خوریم و روش پخت غذاهایمان توجه داریم اما نکته دیگری که معمولا از آن غفلت می‌کنیم، اهمیت سفره و سطحی است که روی آن غذا می‌خوریم؛ در حالی که این موضوع به‌طور مستقیم با سلامت ما ارتباط دارد. در گذشته بیشتر از سفره‌‏های حصیری و پارچه ‌ای استفاده می‏شد اما این روزها بیشتر از سفره‎های پلاستیکی استفاه می‌‏شود. استفاده از این سفره‏‌ها به دلیل اینکه راحت‏‎تر تمیز می‌‏شوند و رطوبت و چربی غذا را به سطوح زیرین انتقال نمی‌دهند و همچنین تنوع بیشتری در طرح و رنگ دارند، رایج‏تر است.

Image result for ‫شستن سفره‬‎

آموزش طرز تهیه میلک شیک بلوبری

میلک شیک ترکیبی است از شیر پرچرب و بستنی که به شدت تکان داده شده است .میلک شیک بوسیله دستگاه شیک یا مخلوط کن تهیه میشود و در لیوان های بلند استوانه ای شکل سرو می شود. میلک شیک به عنوان نوشیدنی خنک و به صورت سرد سرو می شود.

در فودز همراه ما باشید.

 

بستنی رژیمی توت فرنگی را چگونه درست کنیم و چرا میگوییم رژیمی

بستنی رژیمی توت فرنگی یکی از خوشمزه ترین نوع دسر است که میتوان در یک عصر در کنار خانواده خود میل کنید و حالا شاید شما فکر کنید بستنی که چاق کننده است چرا ما میگوییم رژیمی است این بستنی؟  لازم است بدانید این بستنی طریقه ساختش کمی فرق دارد و بیشتر با موز و ماست و توت فرنگی درست میشود.

بستنی رژیمی توت فرنگی